Nuff is not Enuff

Rabu, Disember 17, 2014

Sibuk sket..

Assalammualaikum...

haihs.. baru keluar dr gua ye ayu? hahhaha.. bizi sampai tak update blog kesayangan..

aku pon tak tau la apa yg bizi sgt.. bulan 12 bulan kan selalu cuti2 malaysia, so aku pon cuti la meniaga kek.. ingat bleh rileks sket.. tapi aku tetap bizi..ntah hapa yg aku buat pon taktau la.. buat-buat sibuk mungkin? hahha

keja kat opis skang boleh tahan banyaknya.. dah takde fasa honeymoon lagi.. hari2 ada je keja.. kadang bukan keje aku pon kene buat jugak.. mcam td ada discussion, dorg nak file2 aku letak setempat yg mana semua org boleh access.. bos kata mana lah tau ayu on maternity leave ke, senang nak cari file.. biadap betul.. hahha.. aku ngandung bebetul kang..haaaa.. menages lah kau disitu nak cari staff kan? amik staff muda suka melawa je, lepastu cukup bulan amik gaji, lari..

ni baru lepas cakap ngan mak mertua.. die ada kat sini sejak sabtu lepas.. datang sebeb ada kerja kawen.. lepastu die lepak umah adik ipar kat Sepang.. ingat mak lama lagi kat sini, nak ajak die join majlis zikir sabtu ni.. alih2 die cakap esok dah balik, abah dtg amik.. alaaaaaa... takde rezeki la tu.. sebab majlis zikir tu dekat2 situ jer.. kalo tak boleh tido sana je terus, niyaz pon suka la ramai kawan.. padahal 2 org jer si qhaliff ngan nadira... ahaksss

niyaz tgah tido ni .. lena pulak.. mana taknya siang tadi die tido sejam jer.. perangai die sekarang, bukan main.. bukan main.. grrrrr... kalo hantar pagi, taknak salam babah lansung.. lepastu taknak naik tangga langsung, nak dukunggggg jer.. ingat die 5kg je ker? hello??? dahtu kalo dah masuk umah opah, taknak babai apa semua.. eksyenn sgt nih!!

kang bila telepon, opah kata die buat tak tauuuuuuuu je.. berpaling pon tidak.. ewah ewah ewah.. nanti bila time nak jemput, bila babah masuk umah.. die lari datang salam babah jer.. mummy die buat tak reti jer..eeeeee.. lepastu suka bawak moto bumblebee die tu laju2 rempuh dinding.. jgan dinding tu retak udahlah...

satu lagi perangai die, suka susun kereta keretapi kat atas meja tv, bebetul depan tv.. ko bayangkan la.. semak ok mata, nak tgok tv bersubtitle ketapi.. bila alih die peduli apa, die letak balik kat situ.. hhaha..

anak oh anak.. sekejap je dah nak masuk 2 tahun dah.. bila nak bercakap?? taksabar nak gaduh ni...

Tiada ulasan: