Nuff is not Enuff

Jumaat, Mac 06, 2015

Lain macam jer ni..


Assalammualaikum..

Sekarang badan lain macam la.. sebab macam malassssssss banyak sangat.. kalo boleh balik umah mesti nak tido.. sampai umah tak mandi tak buat apa, mesti panjat katil pastu tido.. bangun kol 12 mlm atau 2pagi baru hegeh2 mandi semua.. masa tu tak layan Niyaz dah.. biar je die main ngan babah.. hhahaha

Naseb babah paham.. padahal keje kat opis bukan ada apa pon.. duduk je.. kalo keje buruh kasar tu ye la jugak penatnya.. hahhaha.. Badan pulak lemau, asik masuk angin je.. ntah kenapa sekarang selera makan takde la.. muntah2 pening.. siap demam lemau2.. macam bengkak susu pulak.. so aku anggap proses biasa cerai susu.. boleh macamtu? kihkih

Sian Niyaz, dah la die tu baru je cerai susu.. dah la rasa die jauh.. lepastu aku tak layan die.. Lagi la die tak mau.. apapa skang babah je.. nyampah... Tapi bukan lagi bagus ke? aku dapat rehat.. hahaha

Lepastu kan yang lagi musykil kan kan kan.. aku dah suka start main sudoku balik.. last main masa mengandung Niyaz... haaaaaaaa.. lepastukan aku macam benci Mr.President.. ada je yang tak kena.. rasa gerammmm jer.. Last rasa benci macam ni masa ngandung Niyaz.. haaaaaaaaaaa... Lepastukan, aku dulu yang takde masa nak membaca, sekarang ni boleh pulak ada2kan masa siap beli novel2 baru lagi.. Last aku membaca dan buku mesti ada kat tepi katil adalah masa mengandungkan Niyaz... haaaaaaaaa

ko rasa tak apa yang aku rasa? Haaaaaaaaaaa.. Plus plus badan letih penat yang suka nak tido tu kan... :P

tak boleh jadi, kene cek ni.. 

Tiada ulasan: