Nuff is not Enuff

Jumaat, Februari 12, 2016

Cookies rm5.50

Assalammualaikum..

Terkena lagi lunch td.. Minggu lepas aku ada beli butter cookies kat 1 kedai makan foodcourt nih.. Masa bayor aku dengan dia cakap rm2.50 so aku bayar la.. Pastu berlalu pergi dengan gembira.. Sampai atas sekian, tak sedap.. Dah la hancur sbb terjatuh td..

Arini lepas makan ayam penyet, nak cuba cookies choc chip pulak..masa nak bayar tu dah siap koyak plastik dah.. Tazzabar.. Sekali time bayar die kata rm5.50!!! Aik? Butter cookies sama ker? Die kata sama so tambah lagi rm3 sbb bayar ritu rm2.50 jer . *kene jujur sbb benda makan, dah la inara susu badan lagi..

Mahalnya hoi! Pakkal la aku dah bukak plastik, mengkalau tak aku dah letak balik. Di sini menyesal!! Huh

Ayam penyet rm6.50
Cookies choc chip rm5.50
Belen cookies butter rm3.00

Total damage Rm15..

Dah la cookies kecik je.. tak senonoh lak tu.. semata2 letak choc chip kat tengah2 macam tetek jer.. itu ke ko kata choc chip cookies? meniaga nak kaya camni la.. Bekas plastik cenggini je Rm5.50?

cookies penjahat!!
Masa tunggu Yati pack bubur keledek, aku makan.. kakak tu kata "sedapkan biskutnya, ranggup"..

huh!

Tiada ulasan: