Nuff is not Enuff

Isnin, Disember 27, 2010

9 bulan sudah

Kan ke aku g umah IdaKarim, 1 tujuan nak berjumpe si Dia, satu lg sbb nak tgok anak hangkat, katanya.....

Ni gambo die masa baru lahir.. n bape jam selepas tu, aku melawat die kat umah, sambil memberi nama.. Aku yg bg nama ok.. da laki-bini sebuk bergadoh, last2 guna nama yg aku bg jer..

Sudah 9 bulan.. da pandai merangkak, berdiri sebelah tgan n jalan sikit2.. tp kelakor, bile da berdiri, nak turun x reti.. bese la baby, x reti imbang badan..

Cume, aku ni jarangggggggggggggggg gilos jenguk. skang die x moh ngan aku dah.. Kalo dulu, memanjang je nak tdo atas riba aku tau.. hu hu hu..

Tp pipi die still mewarisi aku sungguh la.. gewammmmmmmmnyer..

Ini lah die, anak hangkat saya, Amirul Aiman... Anak sendiri ntah biler la kan.. : '(

Tiada ulasan: