Nuff is not Enuff

Khamis, Disember 23, 2010

Kawan2

Aku x ramai kawan.. maksud aku kawan yg betul2 kawan.. tp bagus jgak camtu walapon x byak kuantiti tp ade kualiti..

Aku bersyukur sgat masa aku sedang lam kesedihan ade teman2 yg dtg support aku bangun balik.. sampaikan kawan aku yg jauh di mata dekat di hati, bleh plak tetiba kol.. da lamaaaaaaa gile die hilang, da siap tukar no bagai, tp still leh kontek aku.. die bleh bau aku dalam kesedihan.. hu hu hu.. Thanx Zul !! wpon ko da bertunang, tp jgan lupa date kita yo!

Then Yati, x payah cakap la kan.. bape byak plak aku da buang masa ko layan aku.. siap ko follow up aku ari2 to make sure that i'm ok kan.. Aku jarang dalam kesedihan kan, tp kalo aku sedih aku sedih betul2 tau..

To Fazilah, aku tau la ko support aku dr jauh jgak.. wpon kau kan harammmmmmmm nak tgok henset on-time kan.. aseklaahhhhhhhh simpan henpon lam esbox.. btw, thanx jgak lah..Nati kite kuar together2 k..

Pahtu to Noon gak, besfren aku dr baby, membesar bersama2.. wpon die sendiri berdepan ngan dugaan yg x kurang hebatnya, tp die still bleh support aku, sedangkan sepatutnya aku support die.. kami berada di situasi yg sama.. : (.. Btw, thanx tau Noon coz sudi teman, buang masa kuar malam2 g makan2 or mungkin karaoke 1 hari nanti???

Lastly, tuk IdaKarim.. kawan gila2 aku yg biadap.. aku soh sorokkan tp pegi kecoh2 kan jgak.. tp xpe lah, aku tau niat ko baik, n ko x sampai ati tgok aku kan.. Wpon hajat aku nak bersemuka ngan si Dia x berkesempatan, x pe lah.. biarlah die terus membisu..

Lain2 member yg prihatin.. hu hu.. many thanx.. korg sudi2 tanya pasal aku, sekurang2nya aku x de la sunyi sgat bile bca komen2 korg..

1 ulasan:

Misz Lovalino Azifa berkata...

wow dpt 3 date lg tuh..
hurm date naty jge dr k..
btw jgn pk sgt kesedihan tu..
moge cpt smbh dr kesedihan yaw..