Nuff is not Enuff

Isnin, April 18, 2016

Hint Hint

Assalammualaikum..

weh weh.. (kepoh)... hahha

Malam tadi kan, aku tengah kemas2 pinggan mangkuk sesambil tu tengok TV.. Ada la cerita pasala hint-hint kebaikan tentang jadi suri rumah..Hahaha

Babah buka Oasis sbb sebelum tu tengok program Tahfiz tu kan.. bila cita tu dah habeh, kuar cite Open Mic.. Tajuk pasal pemimpin camtu la kot.. cita die lebih kurang camni :-

..................................................................
ada sorg mak ni, die dulu kerja bahagian penyiaran, die boleh pimpin 20org pekerja bawahan die, tapi bila die balik umah die tak reti nak pimpin 2org anak die.. hinggakan ada anak die tanya cemana nak buat karangan pon die tak tau.. Dia asik fokus pasal kerja sampai anak terabai la gitu..

die pikir2 apa jumlah saham die kat akhirat nanti. sebabnya apa yang die ajar kat anak nati, itulah saham die kat akhirat. tapi die abaikan anak die.. Jadi die amik keputusan berhenti kerja dan jadi surirumah sepenuh masa

.....................................................................

Lebih kurang tu la cita die.. tak ingat sangat.. Kebetulan babah pon ada kat depan Tv sambil dukung Inara.. aku pon apa lagi.. hahaha.. aku cakap,

Abang, nampaknya keputusan tepat!! Tahniah! hahaha

Ye, tak lama lagi saya pon akan ikut jejak langkah anda.. lagi 16hari je lagi.. *aku cakap ngan kakak dalam TV tu.. hahaha

Takzabar!!!!

Tiada ulasan: