Nuff is not Enuff

Khamis, Januari 26, 2017

Dah turun 6kg!! Yeay!!

Assalammuaikum...

Haaa kali datang sejenis rajin, makaaaaaa rajin la update blog ni ha..

Ok.. Nak share pasal produk kurus dms ni weh!!

Aku sejak beranak Inara ni berat 72kg.. Statikkk tu jer.. Lepastu dah benti keja, duk umah naik ke 74-75kg.. Sampai la aku ketagihan gula tahun lepas.. Berat badan naik hampir 80kg!!!! Aku mmg ketagih gula. Aku sarapan kek, lepas lunch kang dessert kek, petang kek, atau kalo rajin order donut choquat si mimi tu, malam kang dah makan malam disudahi dengan kek lagi. Eee scary woooo

Pastu yg lagi teruknya, aku hantu milo/oldtown hazelnut yg 3in1 tu.. Bancuh guna air panas sikittt je, sengaja bancuh pekat.. Lepastu tuang aisss penuh.. Kendian, baru letak ais sejuk coway tu.. Nyaman gilerrrrrr.. Buat lah .. (Siap share cara cara yang tak bleh blah tu.. Haha 😂😂)

Mmg hari hari.. Sampai mmg nampak berat aku naik gila gilaaa.. Perut macam tgah tunggu hari beranak.. Jumpa dak dak ratu mmg komplen.. Mmg nampak naiknya.. Lengan macam apa je.. Beli baju sangkut kat situ.. Hahahha..

Bila aku pikir, sampai bila nak jadi camni.. Pastu aku pon insof.. Mula la aku tak minum 3in1 dan cut sugar. Aku start amik MissSlim. Oleh sebab Inara menyusu, maka aku amik sebiji. Lepas 30minit, minum kopi monatox. Kenyang sampai petang kooooo.. Terbaik wa cakap luuu..

Setelah amalkan lebih kurang 3bulan, akhirnya berat aku kembali 73kg.. Jadinya aku cuma turun 5kg je 😂😂.. Ini sebab, aku tak cut sugar sepenuhnya.. Masih amik tp berpada2 lah.. Kek makan, biskut butter pon makan, roti makan, nuttella tu pon makan. Pendek kata, aku tak pantang cam yang sepatutnya, macam aku guide cust kan.. Guide je pandai.. Diri sendiri haprak.. Hahahha.. Agaknya, kalo aku pantang bebetul kan, mesti lagi banyak turun kan? Huhuhuhu

Tapi takpelah.. Biar lambat, asalkan ada penurunan.. Tinggal 3kg lagi.. Bai bai angka 7. Aku target nak 69kg dulu.. Lepastu baru usaha buang angka 6 pulak.. Kekekeke..

Perut dah kempis u olsss.. Badan da rasa ringan sket.. Seronoknyaaa..

Ok.. Next entry nak bgtau apa yg aku minum tuk detox ya.. See u when i see u bebeh.

Nak order? Wassap ayu 0129163656..

Testimoni adik kandung hoccay!! Agen dms gak ni!! Kalo nak tengok gambo die yg dulu, cari kat entry tahun 2009. Hahah
Jom kurus sebelum raya, u olsss


Babai.. 😘😘

Tiada ulasan: