Nuff is not Enuff

Jumaat, Oktober 10, 2014

Raya Haji & 3 gambar tertuduh


Assalammualaikum..

Raya haji kali ni balik Muar lagi, padahal sepatutnya raya kat KL tp ntah Mr.President tak adil. dua2 raya nak bolot balik kg.. Takpe, raya taun depan raya sini.. Aku tak kira, aku nak balas dendam.. Raya ke3 baru nak balik sana.. hahahha.. kejam


Yer la, sian la family belah aku taun ni 2 kali raya tak dapat raya ngan cucu kan?? Walaopon kata tak kisah tp dalam hati siapa tau?? huuuu

Kitorg gerak Muar sabtu lepas subuh, sbb kalo balik Jumaat malam tu mmg confirm jem punya la.. Sbb aku pon tak tido (kan sibuk buat kek kat entry ni) .. Baju2 pon tak kemas lagi.. tapi sbb mengantuk punya pasal, aku tido dulu.. kemas kemudian.. hahah.. Lepastu kol 4pg baru kelam kabut bangun nak kemas semua..

Singgah makan kat RnR Ayer Keroh, lepas tu sampai Muar kol 10.15pg.. ok la jalan tak jem.. rasanya kalau gerak lewat sikit mesti jem.. Tengok mak dah masak nasi impit, kuah kacang ngan rendang ayam jer.. malam kang baru masak kuah lodeh.. Taun ni takde sate.

Lepas tu hari Raya hari ahad tak kemana pon.. layan tetamu datang lepastu pergi beraya and pergi kubur.. lepastu balik malam tu keluar la ingat nak pegi makan yong tau foo sup.. memang takkan ada la sbb malam raya kan? haahhaha.. kitorang g Giant sbb nak beli pampers Niyaz (sebenarnya lebih kepada jalan2 jer).. Ontheway nak balik kitorang decide nak pergi makan, sekali hujan.. plus semua kedai tak bukak pon,, Maka, balik lah aku dengan kecewa.. ngeeeee

Hari isnin berlansung macam biasa la.. cadang nak balik malam.. kitorang gerak kol 9malam ya Robbana, jem hazabullah.. Mr.President da tersenguk2.. aku mmg tak leh harap, aku tido je kat blakang ngan Niyaz.. Niyaz gak yang best, dr keta gerak sampai berhenti TIDOOOOOOO je keje die.. hahaha.. kitorag sampai umah kol 3pagi!! gila... 6jam dalam kereta.. esoknya terus aku MC sbb demam.. penat pon iya..

Ok la.. ni nak share pasal gambo kek yang lepas.. Ni kek yang buat tak tido tu..

Caption cari gaduh nama die.. hahah

Juta2 ok.. padahal start order April je baru.. hehhee

K.Bye.. 

Tiada ulasan: