Nuff is not Enuff

Isnin, November 10, 2014

Anda baca blog saya kah?

Assalammualaikum..

Hari ni je dah approve kan beberapa orang yang request nak follow kat IG .. Maksudnya?.. maksudnya ramai lagi la yang tahu dan akan tahu aku ada blog... Jadi aku yakin sekali, (wahhh) yang mana tahu aku ada blog ni mesti lah dikalangan followers IG sbb kat situ je aku letak link.. ehehehe.. Aku sebenarnya buat blog ni sebab aku nak menceceh je.. tak bajet pon ada orang nak baca ke apa ke.. (dah tau tak bagi orang baca tapi promot kat IG dah kenapa?).. hahaha

so hai! *sambil lambai-lambai.. anda baca blog ni? yes anda la.. Jangan nak senyum-senyum eh.. ekekkek.. korang baca je jangan hadam sangat eh.. sebab kat dalam ni cerita pasal diri sendiri dan family.. kalo korang rasa tak suka jangan teruskan bacaan.. kalo sakit hati klik X kat hujung atas kanan tu.. kalo menyampah, buat2 tak nampak aku ada blog eh.. ehhhe

Aku nak pesan awal2 ni.. korang yang masuk zon aku.. Jadi, aku taknak la korang rasa nyampah, 'eh, die ni asik cerita anak die jer, best ke Niyaz tu kan?'.. "ye la, anak kau je la yang terpaling pandai bla bla bla'... (contoh la).. tehehehe.. so kalau ada rasa2 mcam tu jangan teruskan bacaan eh.. Aku warning nih!

pehtu kalo rasa nak cari bahan bacaan berkualiti, bukan kat sini eh.. aku menaip pon dengan ayat berterabur, ejaan salah (memang sengaja kadang-kadang), hehhe.. Kat sini sampah semata-mata.. sume pon cerita pasal aku aku jer.. kalo korang rasa life aku tak best, aku tak kisah pon.. sebab tak semua cerita detail pasal aku aku nak taja kat sini.. yang best2 aku tunjuk kat family members je.. barulah ada privacy.. gitu..

so, selamat membaca!






Tiada ulasan: