Nuff is not Enuff

Rabu, November 26, 2014

Lupaaaaaaa....

Assalammualaikum..

macam best pulak blogging time santai2 malam2 ni.. sambil2 tido kan budak niyaz ni, sesambil tu boleh la type luahan perasaan kat sini.. ececece

kalo kat opis tu, depan PC mencari idea berkematu tak tau nak mula dr mana.. pikir tajuk je pon dah 1hari belum isi die lagi.. heheh

ni nak cerita, tadi dapat wssap dr kawan, tanya pasal kek die nak amik 29/30hb ni.. alamak, cuak aku sbbnya minggu ni aku balik muar.. jumaat tu aku cuti pulak, cadang nak gerak awal.. kalo balik malam bole jugak jumpa kat memana..

patutnya balik muar minggu depannya, 5hb tp sbb mr.president ada training ngan muzium negara, jadi die awalkan.. bila die tanya ada order kek tak? aku pon konpiden jawab takde.. hmmmmm

yang aku ni pon, ntah mcamana boleh tak write down.. memang aku terlepas pandang sangat2.. minggu ni mmg pack order.. kelam kabut jugak aku nak handle.. macam ni kata nak slow baking? nampok benor menipunya pon.. hhahaha

sian kawan aku tu, padahal order sebulan awal, mesti die gembira terbayang2 kek anibesari die, choc banana tu.. ah, kejamnya rasa.. die mintak postpone hari khamis depan.. Tapi aku rasa ralat la hampakan orang..

ni aku tgah pikirkan penyelesaian la ni, samada ajak mr.president balik malam jugak (for sure kene marah, amik cuti tapi balik malam jugak, serupa takpayah cuti jer) ataupon buat je nextweek.. arhhgggg.. jahat la rasa.. tak patutkan?

Tiada ulasan: