Nuff is not Enuff

Ahad, Disember 03, 2017

Meh sini aku viralkan kau. Order kek tapi tak reti nak amik ye??

Assalammualaikum.

Wow dah lama teringin nak update blog ni tapi takde masa.

Ni sebab geram punya pasal, haa aku nak viralkan no budak yang kuang ajar dan babiadap. Ni bukan aku je kena. Ramai lagi yang kena ok?

Sangat tak bertamadun. Sungguh sesuai tahap muka longkang ngan tahap otak kau tu berfungsi. Keja nak buat taik je.

Selama ni takde siapa nak viralkan kau? Haa meh sini aku tolong femeskan kau lagi. Agaknya selama ni mangsa diam je, so berani lagi la kau buat pasal ngan orang lain? Kau jangan sampai aku kumpulkan bukti & mangsa lepastu buat report polis. Perangai cam hannatttt.

Atas ni order die. 

Memang die dah banyak kali order, tapi tiap kali die order ku rasa tak sedap hati. Sebab aku pernah dapat pesan dari seorang baker, die ni memang jahat. Selalu kansel order.

Tiap kali dapat order die memang rasa resah dan tak sedap hati.

Pasal haritu aku berani terima order die, sebab keesokan harinya mmg ade orang order kek. Jadi kalau die kansel pun mmg aku tak kisah.

Tapi sebab geram, dan nak bagi pengajaran. So aku kena la kongsi kan jugak benda ni supaya ramai lagi tak kena cam aku ni ya.


Pesan dari seorang otai baker kat ampang ni, sejak ku tahu memang aku sentisa berhati2

4kali terkena beb

Bajet kaya. Mulut manis. Tapi berlagak. Cakap nak up je. Tak pernah kalah. Tak mampu tu tak yah la berlagak sangat. Bodoh sombong.


Lagi seorang mangsa. Akak ni jual kuih muih dan kek bajet je. Pernah kena jugak dengan si Emma Vavi ni.

Ni lagi sorang mangsa adik M (jual kuih muih dan kek bajet) serta kawan mangsa (jual makanan). 


Termasuk aku ni ade 6 orang terkena ngan die. Kuang ajar sangat perangai tu.


Kau tak kisah yer? Haa harap tak kisah aku viralkan no fon kau kat sini. 

Untuk semua baker ampang, atau peniaga makanan kat ampang ni. Kalau ade no ni nak order, jangan ambik order die. Sangat babiadap.

Tiada ulasan: