Nuff is not Enuff

Jumaat, September 12, 2014

Takziah buat sahabat...

Assalammualaikum...


Semalam lepas maghrib aku golek2 atas katil nak tido kan Niyaz, aku layan FB jap.. baca newsfeed, ada sorg member ucap takziah kat sorang member lagi... Rupanya kawan sekolah aku ni baru saja kehilangan suami tercinta.. terkejut + sedih.. tak sangka ujian hidup die sebegitu rupa.. Allahu..

Bila aku baca komen2 terdahulu, punca ialah tetiba pengsan kat tempat kerja.. Setakat yang aku tau, arwah mengidap penyakit asma yang kronik, macam2 ubat da cuba.. dan dalam taun ni ada juga masuk wad..

Kawan aku ni pula sedang outstation di Penang.. lagi la sedih sebab tak sempat jumpa :'(.. Siapa sangka raya tahun ni adalah raya terakhir mereka? Siapa sangka dia akan kehilangan suami pada usia 30tahun? Allahu.. sedihnya.. tak dapat aku bayangkan kalau aku berada kat tempat die.. :'(

Yang paling sedih anak2 die yang seramai 3 orang tu.. Uzair 8tahun, Uqasah 4tahun dan yang  bongsu dan satu2nya anak perempuan mereka Umairah baru berumur 10bulan++.. :(

Diharap Mas Azura diberi kekuatan dan tabah menghadapi ujian ALLAH swt. Semoga kalian bertemu semula di syurga.. Aminnnnnnn


Tiada ulasan: